Best Blogger TipsGet snow effect

Wednesday, 29 August 2012

HOT la sangat sayangg oii ! -.-

Bloggie ... Bloggie tau x, skarang ni kan, skolah aku dah dilanda virus 'lapar hot' ?! Haihhh .. pelik kan ? tiba2 je , ramai gile budak kat skolah aku nk sngat jadi hot ! nk tau something x bloggie ? mereka yg lapar hot tu kan , sampai sanggup hafal nama2 org yg hot kat FB or Twitter ... bodoh kan ? ape faedah sbenarnye kalau hot ? dapat gaji ke ? dapat pahala ke ? Haiiiyaa . pape pun , aku kat sini hanya mendoakan agar mereka cepat-cepat lah sedar diri . HOT , x bawak masuk syurga, sayang ... baik awk blaja betul-II !! BTW , klau dah lapar sngat hot tu, nanti aku tolong suapkan ye ? .... #ngeee

No comments:

Post a Comment