Best Blogger TipsGet snow effect

Friday, 7 September 2012

Dari Planet mana Kau Datang hah ?!

tau tak aq maksudkan sape ? aq maksudkan seorang manusia yg aq sendiri tak tahu mcm mana nk ckp ... arghh !!! semua kawan aq, dia nk rampas! x cukup sorang , sorang lagi , lepas tu lagi sorang .... tau tak , sampaikan kawan baik yg dia rapat sebelum ni pun , dia dah x kwan sangat ... kau nk ape dari aku manusia ?! stiap kali aq rapat dgn seseorang, kau pun mula lah , mengada-ngada ... last2, kau rampas dia dari aq !! tapi yg aq peliknye, kau buat baik ngan aq ... ke kau ade rancangan kau sendiri ??? Ya Allah, beri lah aku petunjuk, tabahkan hatiku .... nasib aq la kenal kau dalam hidup aq ....

No comments:

Post a Comment